Hoppträning :3

Tjjjja!:33

ligger i min säng och tänkte sova nu, ska bara berätta hur träningen gick först som jag lovade!

Jag och min egna häst Hippi ska vara med i Div. 3 Hoppning, så det var en träning för oss i laget.

jag är ganska misnöjd, Hip var jätte duktig! Stanna inte en enda gång, men lyssnade inte på min skänkel och var inte jätte framåt.. Det är mer mig själv jag är grymt misnöjd över. jag sätter ganska hög press på mig själv så..
Men jaja, ser fram emot nästa träning! Man måste ju träna för att bli bättre, och för att bli bättre måste man göra fel!!

Bild på mig och Hip kommer någon dag, men nu ska jag sova!!

GODNATT!





Kommentarer
Postat av: Jojjo

Bra att det gick bra! Kända att jag bara måste kommentera :3

2012-03-22 @ 08:35:30
URL: http://dampstudion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0