Min dag!

Tjena kexet står du där och smular ? ;)

Jag har faktiskt inte gjort speciellt mycket idag!
Jag var i skolan som vem som helst, när jag kom hem gick jag på toa och där satt jag nån timme eftersom att jag inte hade ngt bättre för mig..

Elr vänta nu...

De blev lite fel..


Såhär var det, jag var i skolan hela dagen till halv 2, slutar egentligen 10 i 3 men fick gå tidigare :3 dagen avslutades med en tråkig matte lektion där man inte fattade någonting alls :(

Lite har jag faktiskt gjort nu när jag kom hem! Jag har kollat på tv, stalkat några på facebook... Kollat bloggen, spelat gitarr och lyssnat på musik :D

Ne men allvarligt, nu ska jag gå och göra klart mitt inlämnings arbete om Storbritannien som skulle vara inne för 1 månad sen!! Sen ska jag packa eftersom att jag och Josh faktiskt drar på Konfa läger i imorgon! :D

Hoppas ni har det lika kul som jag :33


*kramiiizz**




//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0