Studie Dag!

Idag har vi haft studie dag. Sofia sov hos mig inatt och sen drog vi inte till stan när det öpnnade i mosrse runt 10.
Sen mötte vi upp Greta och Nerry i stan och gick lite med dom. Efter det träffade vi även Nouha. Men nu är vi hemma och tänkte visa vad jag köpt! :D

• Shorts - GinaTricot 299 :-

• T-shirt - GinaTricot 199:-

• Rosa Lång byxor - GinaTricot 299:-

• Skin Jacka - H&M 399:-

• Solglasögon - H&M 50:-

 

Imon blir det också stan, fast då ska jag bara köpa en fin liten hatt. Bild på vad sofia köpte lägger hon upp ikväl efter hennes hoppträning med Hip, Lycka Till Sofia! :3 
Men bild på mig i kläderna får ni lite senare ;D 

Ha det bra Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0